IPA: Brewing Techniques, Recipes and the Evolution of India Pale Ale
2 participants
Les Passionnés de la Bière :: ASSIS AU BAR :: Petites annonces: Vente/Échange/Recherche/Fournisseurs
Page 1 sur 1
IPA: Brewing Techniques, Recipes and the Evolution of India Pale Ale
Date de publication : 16 octobre 2012
Explore the evolution of one of craft beer’s most popular styles, India pale ale. Equipped with brewing tips from some of the country’s best brewers, IPA covers techniques from water treatment to hopping procedures. Included are 48 recipes ranging from historical brews to recipes for the most popular contemporary IPAs made by craft brewers such as Pizza Port, Dogfish Head, Stone, Firestone Walker, Russian River, and Deschutes.
http://www.brewerspublications.com/books/ipa-brewing-techniques-recipes-and-the-evolution-of-india-pale-ale/
Explore the evolution of one of craft beer’s most popular styles, India pale ale. Equipped with brewing tips from some of the country’s best brewers, IPA covers techniques from water treatment to hopping procedures. Included are 48 recipes ranging from historical brews to recipes for the most popular contemporary IPAs made by craft brewers such as Pizza Port, Dogfish Head, Stone, Firestone Walker, Russian River, and Deschutes.
http://www.brewerspublications.com/books/ipa-brewing-techniques-recipes-and-the-evolution-of-india-pale-ale/
Re: IPA: Brewing Techniques, Recipes and the Evolution of India Pale Ale
Ma copie est déjà commandée! J'attend la sortie avec impatience depuis un moment déjà
P-A- Messages : 703
c'est commandé moi aussi
il ya "Extreme Brewing, A Deluxe Edition with 14 New Homebrew Recipes: An Introduction to Brewing Craft Beer at Home" qui m'intéressait aussi.
il ya "Extreme Brewing, A Deluxe Edition with 14 New Homebrew Recipes: An Introduction to Brewing Craft Beer at Home" qui m'intéressait aussi.
mais j'étais pas sur de vouloir les commander...
avec déjà quelques livres et revue.. la IPA on a pas fait le tour là?
ça va bien finir pas être redondant un moment donné..
avec déjà quelques livres et revue.. la IPA on a pas fait le tour là?
ça va bien finir pas être redondant un moment donné..
J'ai reçu le livre aujourd'hui, c'est fou la quantité de recettes qu'on y trouve!
En passant de la stone ruination IPA, par la brewdog hardcore IPA et pleins de IPA classiques (américaines et anglaises).
J'redonne des nouvelles lorsque j'aurai passé à travers
En passant de la stone ruination IPA, par la brewdog hardcore IPA et pleins de IPA classiques (américaines et anglaises).
J'redonne des nouvelles lorsque j'aurai passé à travers
P-A- Messages : 703